Kreutzer forever!

Ahir vam fer classe. M’ho vaig passar molt bé! De fet, estava cansat perque havia dormit poc i desprès d’estar mil hores a la feina davant d’un pc i sabent que desprès m’esperaven 1,5 hores de pràctiques de cotxe, anava a violí amb la sensació de: “nooo, quiero dormir!”. Però va resultar ser una classe molt profitosa. La Sara m’havia posat de deures començar l’estudi #13 de Kreutzer i jo ho havia intentat, en serio. Ella m’havia dit “tu mirate la primera página” i jo vaig traduir-ho a “mira’t els 4 primers compassos”😀 perque quan vaig començar a mirar’m-ho vaig flipar en colors. Els dits que s0’havien de posar eren de ‘Circ du Solei’ i clar…3 hores per canviar-los. Ahir em va ensenyar com fer-ho amb eonomia de moviment, intentant guanyar independència dels dits. Per si no fos prou difícil això dels dits, heu de pensar que l’arc és el que realment voliem apendre a fer amb aquest estudi, o sigui que atenció als dits, i a l’arc!! I llavors dius: “beno, ja està, nomès m’hauré de concentrar en això….” doncs noooooooo! Aleshoers canvi de posició! Venga más madera!!! Total, com que jo sóc massoca, em declaro “Fan de l’estudi #13 de Kreutzer”.

Com és habitual en la Sara, de sobte et trobes que t’ha posat deures per anys en menys de 5 minuts. I és que mentre que jo anava pensant quan i com estudiaria el #13, ella ja anava girant pàgines i em deia: “Hombre, el numero #1, todo violinista lo tiene que tocar, bueno todo violinista que se precie” Más madera! Canvis de posició, etc.

Beno, doncs això és el que sentiran els veïns a partir d’ara, serà la seva Kreu (tzer :P)

Published in: on Novembre 17, 2010 at 9:39 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2010/11/17/kreutzer-forever/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentDeixa un comentari

  1. Hola he trobat que el bloc sembla interesant i t’animo a participar en els nostres premis, són els Premis Codina Blocs (www.premiscodinablocs.org)


Deixa un comentari

