Estudiar….

Últimament em costa trobar el temps per dedicar a estudiar. Crec que és per les classes de conduir que em truen totes les tardes gairebé! És frustrant perque arribes a la següent classe pensant: merda, no estic aprofitant la classe si no estudio. Per sort, hi ha tantes coses per fer amb mi jajajaja que cada dia la Sara té algo que enseyar-me i alguna ganyota o exercici raro que vol que faci. Ahir per exemple vam fer alguns exercicis per relaxar la mà esquerra i fer-la lliscar pel batidor sense perdre el cotnacte del dit amb la corda. Amb això aconsegueixes moltes coses, entre elles, poder fer els canvis de posició de manera més segura i també millor la tècnica del vibrato. De fet més que millorar-la, jo la he d’iniciar encara😀

També vam aprofitar per fer uns arpegis amb diferents modes i per mirar com estudiar uns compassos del concert que estic fent, que m’atabalaven molt! Per estudiar aquests compassos farem servir l’estudi 13 de Kreutzer que segueix el mateix patró. És difícil d’explicar com és el patró, per això us passo una obra de Bach per cello que n’està plena perque entengueu de que va la cosa.

Published in: on Novembre 10, 2010 at 9:40 am  Feu un comentari  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2010/11/10/estudiar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

