Ja hi sooom!

Doncs ja he començat amb la Sara. Va anar molt bé. Primer em va ensenyar a finar el violí.. Desafinavem les cordes i les anava afinant en 5enes. Sí, ho hauria d’haver après ja fa temps però mira mai és tard😛

Desprès em va explicar que fariem moltes escales… i això m’agrada i vam fer alguna prova amb la de Re en 3era posició i d’aqui ja vam anar a exercicis per canviar de 1era a 3era i que tinc de deures per anar ja acostumant-me a fer-ho de manera natural i no nomès quan una peça ho requereix.

També em va corregir bastant la posició dels braços, sobretot del colze esquerra que ha d’anar movent-se depenent de la corda i jo el deixava bastant quiet i això feia que la mà pobra patís quan era a la 4rta corda.

Desprès vam parlar de quan la ma es mou cap amunt de posició en posició fins que arribes al cos del violí i el polze s’ha de quedar de ‘pivot’ i moure la ma per sobre de la caixa del violí. He de fer glissandos sobre cada corda que abarquin tota la corda per aconsguir que em surti de manera automàtica.

Aleshores vaig tocar una mica del Vivaldi i ja va poder veure amb quina mena d’estudiant se les hauria d’haver. Jjajaja com sempre, el que ja em deia la Susana, no respiro, toco nomès amb la punta de l’arc, m’atavalo, etc. 😀 Ara a corregir tot això. De moment deixem el Vivaldi i ens hem posat amb una peça que ja em va passar la sussana que és un concertino a lo Mozart però que no és de Mozart.  De moment vam fer 2 o 3 linies però cuidant molt els arcs, els trinos i demès. O sigui que de moment m’he de concentrar amb aquest tros.

També m’ha passat algun estudi per intentar dominar lo de moure’m al centre de l’arc sense anar a la punta…

Total, una hora molt intensa i que m’ha reportat molta feina per fer però amb energies renovades!!!!!!!

Published in: on Setembre 8, 2010 at 12:19 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2010/09/08/ja-hi-sooom/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentDeixa un comentari

  1. Què, t’actualitzes a què?


Deixa un comentari

