S02E16: Vivaldijant / Sevickjant

El nou cop d’arc, l’spiccatto em porta pel camí de l’amargura perque em surten uns bots molt alts i gens fluïts. La profe ja em va dir que clar a la primera no sortiria. Avui hem estat mirant perque no surt fàcilment. La idea és relaxar moolt el canell i deixar que sigui ell qui mogui l’arc fent cercles i no pas fer-ho amb el braç que és el que em surt instintivament.

Per relaxar canell, doncs toca fer exercicis de tècnica!!! I per això treiem de la motxilla el op3 de Sevick. Són 40 variacions d’un mateix tema per a diferents cops d’arc. És una passada de llibre perque els exercicis són curts però cada un és un món. De moment hem fet el 6 i el 8 k són conjunts de 4 semicorcheres per nota. La idea és que agafi soltura tocant-les cada cop més ràpid. Inicialment ho pots fer tranquil.lament tocant com sempre però quan vas pujant de velocitat te n’adones que no dones a l’abast. Però si començes ja tocant lentament i nomès movent el canell, vas pujant de velocitat i arribes molt més lluny i amb menys esforç. És bastant màgic la veritat😀

També hem fet una mica de Vivaldi per mirar bé els canvis de 1a a 3a que quedessin nets i fent algunes notes més seques que d’altres. He de reconeixer que em costa canviar el cop d’arc. Massa mesos fent un sol cop😛

Published in: on Juliol 23, 2009 at 9:21 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2009/07/23/s02e16-vivaldijant-sevickjant/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentDeixa un comentari

  1. Hola!

    He descobert el teu blog i m’ha interessat molt, espero i desitjo que també t’interessi el meu blog d’informació cultural “L’imperdible de l’Ànima” [www.imperdibleanima.blogspot.com], moltes gràcies i espero que sigui del seu grat!

    Ens parlem/llegim🙂

    L’imperdible de ℓ’Àηimα


Deixa un comentari

