Reorganitzant l’estudi

En un any i mig de violí se m’ha acumulat molt material d’estudi. El que sovint passa és que em canso de fer sempre el mateix i algunes peçes o exercicis o estudis queden enterrats durant mesos. Avui he reorganitzat el material i he seleccionat coses que hauria de recuperar perque tinc molt verdes. M’he posat a practicar:

– Polo: 2 exercicis de dobles cordes que no sortien i encara em costen molt (prioritat alta)
– Kayser: #1,#3,#5, #7
– Escala de ReM fins a 5a posició (prioritat alta)
– Wolfhart: Estudi en 3ra aburrit però important per afinar (prioritat alta)
– Lligadures de 2,3,4,5,8,16 per les 4 cordes en 1era
– Concertino de Baklnowa
– Sonata de Händel 1er,2on moviment
– Dancla: 2 estudis
– Krotkiewski: exercicis de primera a 3era (prioritat alta)

Com es pot veure ara em vull centrar molt en el canvi de posició NET sobretot per l’aifnació. I a més a més en aconseguir que el so sigui també més net i millori el pas de l’arc. Avui ja he fet 3 horetes repassant tot això. Estic motivat!!

Published in: on Juny 24, 2009 at 11:42 am  Feu un comentari  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2009/06/24/reorganitzant-lestudi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

