S02E11: Audició a l’escola

Aquest any el concert final de curs s’ha dividit en tres dies i aquest passat divendres vam tocar la majoria de violins, alguna veu i algun piano. Va ser una horeta farcida amb 10 intèrprets a una mitjana de 2 peces per músic. Jo vaig tocar la Bourree de Bach adaptada per violí i el primer moviment de la sonata HWV370 de Händel. He de dir que em va tremolar l’arc com sempre que toco en públic però aquest cop vaig poder-lo controlar bastant més que altres cops i pel que m’han dit alguns oïents, no es va notar quasi. Això és un gran progrès per mi i n’estic força content. Tant bon punt tingui els videos disponibles ja els penjaré😀 Ara, desprès d’uns mesos atrafegats on el violí ha quedat més en segon pla i que gairebé tot el que feia era referent a orquestra (o 4rtet de violins), torno a tenir temps a casa per estudiar, etc.

El repte ara per mi és entrar molt més de ple a la 3era posició dins les peces. Per això el pròxim dia començarem amb el concert en La menor de Vivaldi. En tinc moltíssimes ganes i a més a més té molts detalls tècnics que em faran apendre espero moltes coses!! Us en deixo una versió que he trobat a youtube.

Published in: on Juny 22, 2009 at 7:48 am  Feu un comentari  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2009/06/22/s02e11-audicio-a-lescola/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

