Practicant lligadures II

Bé, en el missatge anterior parva a de la Sonata amb lligadures difícils etc. Doncs a arrel d’això, de la impossibilitat de fer-ho bé, em vaig decidir a fer exercicis de lligadures. I què vaig fer, doncs aig començar amb l’escala però desprès vaig agafar l’estudi #1 de Kayser que tot són corcheres i vaig tocar-lo tot fent lligadures de 8 notes. No és tant ràpid com les de Beethoven, però em serveix per dividir bé l’arc sense presses. La sorpresa va ser que m’en sortia prou bé. Desprès ho vaig fer amb 16 notes per arc i hi havia trossos de l’estudi que no els podia tocar bé. Davant d’això vaig preferir tornar a les 8 notes que almenys les podia tocar sense problemes i així podia perfeccionar la tècnica que és el que busco.

Desprès em vaig entusiasmar i vaig fer el #3 i el #9 també lligant. El numero #9 que és el trencadits, em va resultat molt més fàcil ja que ara un cop tenia la tècnica de 8 notes per arc, no m’havia de fixar en l’arc casi i nomès amb l’afinació de la mà esquerra.

Doncs res, que això de les lligadures tira endavant!

Published in: on Febrer 21, 2009 at 9:54 am  Feu un comentari  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2009/02/21/practicant-lligadures-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

