S02E07: Kayser & Baklanowa Revisited

Aquestes últimes classes han estat classes on hem agafat material del que tenim, que és molt, i l’hem anat tocant per veure com millorar molts aspectes. Avui per exemple, hem tocat l’estudi #3 de Kayser que feia mesos i mesos qu no feiem. Al principi l’afinació ha costat una mica però desprès ja tocava molt més natural i bé que quan vaig apendra’m l’estudi. A més a més ja em surt de manera natural la nova postura d’arc. Desprès hem tocat el concertino de Baklanowa i ens paràvem a cada compàs per fer que quedès net i mirar en quins moments havia de passar menys arc i fer més ús del canell. Els consells tot i que dificils d’aplicar en aquell moment, eren molt bons i a casa ho he estat practicant. Com que ara tinc tantes peçes i estudis ja no estic com fa mesos que desitjava més peçes noves perque estava fart de les actuals. Ara tinc molt material sobre el que aplicar les ensenyançes.

Anuncis
Published in: on febrer 14, 2009 at 4:43 pm  Feu un comentari  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2009/02/14/s02e07-kayser-baklanowa-revisited/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

