S02E00: Pilot ;)

Ja som al 2009 i fa fa gairebé un any que vaig començar a tocar el violí.  Durant aquest any hem fet moltíssimes coses. Obres com les de Baklanowa, les de A.Moffat,  la Bourée de Bach, estudis de Kayser, Polo,etc. i moltes, moltes hores de pràctica que he de dir que he disfrutat molt. També he tocat en tres ocasions davant de públic.  Primer en una petita audició a l’escola, on vaig tocar tres peçes petites russes. Més tard al concert d’estiu on vaig tocar (amb l’arc fent salts) la peça Loure i per últim al concert de Nadal del 2008 on juntament amb 10 violins més vam tocar El cant dels ocells, l’hora dels adeus i dues nadales més.

Pel que fa a l’instrument, també hi ha hagut moguda. vaig començar amb un Korina 300 que em va regalar la meva dona el nadal passat. El vaig equipar amb un bon estoig , un arc Doerfler decent, cordes Infeld Blue, resina Bernadel i una costella. Desprès a l’estiu ja va tocar fer un canvi i vaig passar a tenir un Jay-haide a l’ancienne Balestrieri, una preciositat i amb un so extraordinari!

Crec que el progrès ha estat important tot i que hi ha 5000 coses per polir. Però fa gràcia per exemple haver pogut tocar el cant dels ocells, o una peça de Bach, o de Händel per exemple. Passar de peçes per apendre o adaptades a peçes originals fa una il.lusió enorme!

Segons la Susanna, hem fet molta feina i molt bona però ara cal concentrar-se en la tècnica i els estudis perque els futures peçes surtin molt millor.

Com que sóc bastant fanàtic de les sèries, he decidit fer servir la seva nomenclatura per referir-me a els classes. Així doncs, la classe #23 del primer any (2008) passa a ser S01E23🙂 per exemple

Em disposo doncs a encetar la temporada 2 de l’Aprenent d’arquer.

Published in: on gener 11, 2009 at 1:25 pm  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2009/01/11/s02e00-pilot/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentarisDeixa un comentari

  1. Yepp¡¡¡ Estic interesat en el Jay Haide… n’estic buscant un instrument per al meu fill (tamany de 1/4)…

    Estic mirant la pagina seguent http://www.jayhaide.com, pero no se on els venen al nostre pais….

  2. Hola Joan Carles.
    Aviam jo a bcn sé dos llocs com a mínim que tenen els Jay Haide.
    Un és Casa Parramon al carrer dels Carme, 8 i l’altre es Xavier Vidal al carrer Girona 124. Els dos compten amb luthiers de qualitat que t’assesoraran. Espero que trobis el que busques. Jo n’estic enamorat del meu Jay haide i a l’acadèmia tot han anat caient i crec que ja som uns 6 Jay Haides😀

  3. ¡¡ Ja el tinc… !!

    El meu fill no mai valorará l’esforç que he fet per comprar-ho…

  4. Per cert…

    ¡¡Moltes gracies per tot…!!

    • Molt bé, me n’alegro! Al final vas anar a alguns dels dos llocs recomanats? Quin model de violí és?

  5. A Ca’l Xavier Vidal… el tamany es molt menut (nen de 7 anys) i me era molt dificil trovar un bon instrument dins del preu raonable per a un estudiant tant petit. En 24 hores hem fet negoci.


Deixa un comentari

