Un mes d’inactivitat bloguil

Fa moltes setmanes que no escric al blog. Hi ha diversos motius. He anat molt de cul a la feina i no he tingut temps ni ganes de posar-me a escriure quan arribava cansadissim a casa. A més a més, ja sabeu, tot té pujades i baixades,  i ara doncs tocava baixada. Però bé, ja torno a tenir més temps i moltes coses epr plasmar al blog, que com ja sabeu, utilitzo per deixar constància del meu procés d’aprenentatge del violí, que va començar al gener d’aquest 2008. Em disposo doncs, a continuar amb la meva crònica i qui en pugui treure algun benefici (cotilleo, informació, etc) que el disfruti😀

PD: Com que tinc entrades atrassades, començaré per les més recents i ja aniré omplint les més antigues, si m’en recordo clar😀

Published in: on Desembre 4, 2008 at 8:22 am  Feu un comentari  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/12/04/un-mes-dinactivitat-bloguil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

