Classe #28: “¡¡¡Rayos y truenos!!!”

El títol ja crec que és descriptiu de com ha anat la classe. El violí em sonava esgarrifosament malament. Si bé la Susana va intentar arreglar-ho dient que el temps estava fent estralls en els violins, quan ella tocava sonava molt bé i en canvi a mi em sonava com una serra de metall sobre una tuberia. Bé, hem tocat la Bourré, l’estudi de Dancla i el Concertino de Baklanowa. Desprès hem tocat amb la Trini al piano i ha estat ja totalment desastrós per la meva part. Tant ho ha estat que per primer cop m’he vist incapaç de preparar-me la peça per la pròxima Audició. Però bé, ara, unes hores més tard, m’he animat una mica i és que clar, tot està molt bé quan progresses ràpidament i tot sona bé però m’he d’acostumar a que també hi haurà èpoques en les que sembla que involucioni i que em recordaran que el violí no és pas fàcil i que no puc pretendre correr si amb prou feines camino.

Published in: on Octubre 14, 2008 at 9:03 am  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/10/14/classe-28-%c2%a1%c2%a1%c2%a1rayos-y-truenos/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentDeixa un comentari

  1. me’n alegro de la teva reflexió!!!
    Ja saps que “progresas adecuadamente” o sigui que tranquil!
    ens veiem demà a orquestra!


Deixa un comentari

