Classe #26: Primer concertino!

Avui hem assajat el moviment de canell però he començat una nova peça, el meu primer Concertino!! Es de la Baklanowa, del mateix llibre de 8 peces que vaig comprar al principi de tot. Recordeu? Feia una peá que es deia Reigen, i m’hi vaig passar 2 mesos ben bé! Desprès vaig fer-ne una altra que era la Romanze. Aquest Concertino és la última peça del llibre i és d’una durada de dues pàgines. La vam estar llegint per veure com era i els temps, que no són senzills com fins ara. Estic bastant content del nivell de lectura que he aconseguit😀 Crec que he millorat en aquest aspecte! El nou violí sona de fàbula tot i que encara no el tinc dominat, i a vegades toco cordes que no han de sonar però això és normal, pont nou, batidor nou, tot nou!! Doncs res, aquesta peça és probablement la que faré a la propera Audició a finals d’octubre! Si veiem que no m’en surto, suposo que faré la Bourée que almenys , més o menys bé, la puc fer tota sencera! Quins nervis i il.lusió al mateix temps!!

Published in: on Octubre 2, 2008 at 8:02 am  Feu un comentari  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/10/02/classe-26-primer-concertino/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

