Classe #24: Bach improvisat!

Avui he retornat a les classes setmanals a l’estudi de música. vam estar tota l’hora tocant la Bourré de Bach. Hi ha trossos que em surten prou decents però n’hi ha un cap al començament que em porta pel camí de l’amargura. I és que ho té tot. He de tocar primer sense lligar i desprès lligades, dues notes en dues cordes diferents pero amb el mateix dit, o sigui que he de posar el dit entre les dues cordes i això no em dona confiança encara. A més a més, hi ha pel mig una lligadura de 3 notes amb 3er i 4rt dit que mai encerto perque tinc l’altre entre les cordes! Un pitote si!!!! Per relaxar-me, la Susana em va proposar d’improvitzar. Va ser molt curiós, mentre ella tocava acords jo havia d’improvitzar per sobre. De fet a vegades jo tocava coses i ella hi posava els acords. La veritat és que sense voler em surtien patrons de peces que he fet o coses massa lineals, en el sentit de que eren més trossos d’escales que cap altra cosa. Però va ser divertit!! Ara que ja torno a anar a classes, corregirem el problema de la regidesa del canyell. També em va donar indiciacions per l’exercici #3 de Polo de dobles cordes, que em tornava boig. Jo intentava sempre tocar directament les dues notes en les dues cordes i a vegades les posicions dels dits eren tant bèsties que no sonava afinat i em desanimava. La Susana em va dir de tocar cada nota epr separat i desprès juntes, o sigui modificant l’exercici per poder primer afinar i desprès tocar. Sembla una tonteria però millora molt amb aquesta ajuda. El que si que he vist és que almenys sonen les dues cordes, que ja és un avenç doncs abans sonava a vegades una a vegades l’altre i algunes vegades les dues😀
Total, que estic animat!

Published in: on Setembre 16, 2008 at 8:43 am  Feu un comentari  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/09/16/classe-24-bach-improvisat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

