6 mesos i queda molt per fer

Ara fa 6 mesos justos vaig començar les meves classes de violí a l’Estudi de Música J C. Nomès fa sis mesos però per mi han semblat molts més. Diuen que quan una cosa t’agrada, passa volant però aqui no ho podem aplicar perque em sembla molt de temps però em fascina aquest instrument i com he rebut les classes. Han estat 6 mesos de classes, de frustracions, d’hores i hores posant la costella, posant resina a l’arc, queixant-me a la Susana, la meva pacient profe, de que no sonava bé, deixant plasmades les classes aqui al blog, etc.. Si miro enrera me n’adono de que ha estat molt intens i de que em queda molt per apendre i disfrutar! No em puc imaginar quins seran els meus progressos d’aqui a 2 anys per exemple, ni quin violí tindré entre les mans.  Gràcies a totes/s els que em llegiu de tant en quant!!!

Published in: on Juliol 21, 2008 at 6:37 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/07/21/6-mesos-i-queda-molt-per-fer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentarisDeixa un comentari

  1. 6 mesos ja? com passa el temps! Felicitats per l’honomàstica però sobre tot pel teu entusiasme que veig que va en augment. Gràcies pels “piropos” que m’has deixat al meu bloc, m’has conmugut.

  2. Gràcies per passar per aqui plugim! Ens llegim!


Deixa un comentari

