Possible gir inesperat part II

La classe d’ahir no nomès va ser de caire acadèmica sino que també vaig aprofitar per parlar del tema NOU VIOLÍ. Buff estic fet un embolic. La Susana em diu que no me la jugui comprant per Internet i que tot i que puc provar el violí a Estats Units i tal doncs que a ella li agradaria sentir-lo també perque sap quines coses s’han de mirar i quines tècniques que encara no domino cal provar. O sigui que crec que hauré de comprar-lo a Barcelona. nomès em preocupa que es dispari el preu i que pel que tinc pensat gastar-me nomès em rtobi amb violins de fàbrica que desprès sempre et quedes amb un mal regust de boca de “i si….”. Seguirem informant!

Published in: on Juliol 10, 2008 at 10:33 am  Feu un comentari  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/07/10/possible-gir-inesperat-part-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari