Classe #22: Joc de canell, braç mort i una peça de vertígen

Aquesta tarda ha estat de les més gratificants que recordo. Hem estat treballant molt amb l’arc i s’han pogut veure resultats!!! Per fi he entès el moviment de canell suau que la Susana em deia que havia de fer quan estava al taló i havia de canviar de sentit amb l’arc. Té tel.la però ara que sé com ha de ser, ja podré practicar fins que surti bé i natural. Per altra banda, hem vist dues coses més, a la corda 3 i 4 he de posar el colze més endavant per així evitar que l’arc vagi torçat i jo haver de corregir-lo de mala manera. A més a més també hem treballat el teema d’agafar fermament l’arc però deixant sobre ell el pes del braç. Quina diferència, era com tocar amb un fideu! Era super còmode, jo estava molt més relaxat i podia pensar en altres aspectes com l’afinació. Tota una descoberta. La profe ja mho anava dient tot això però es que fins que no tens algunes coses clares i apreses no et pots concentrar en aquests aspectes. Tot això ho hem practicat amb el Kayser #5 que no sé perque s’em pujava de to. Però beno això no em preocupa gaire.

Al acabar la classe, la gran sorpresa, la meva pròxima peça és una passada. És Bourée BWV1009 de Bach. És per cello però nosaltres som així de xulus jajaja. Té coses molt guapes, entre elles tot de dobles cordes, els meus primers trinos i un munt de lligadures i parades d’arc que ja tinc ganes de tocar!!!

Nomès arribar a casa he estat tocant-la fins que ja eren les 21 i calia no destorbar al veïns!

Estic mooolt content!!!!

Published in: on Juliol 9, 2008 at 8:18 pm  Feu un comentari  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/07/09/classe-22-joc-de-canell-brac-mort-i-una-peca-de-vertigen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

