Classe #21: Desprès de la tempesta…

…diuen que arriba la calma. En el meu cas en part és cert perquè ja m’he pogut relaxar més desprès de l’estrés del concert. Com ja he dit en l’anterior post, ara tinc les tardes lliures i tinc la intenció entre d’altres coses, de solucionar temes pendents amb el violí. He de relaxar la mà, el canell, el braç. Toco massa rígid. Avui a classe hem fet exercicis per aconseguir això i el tema de la tremolor. La susana m’ha fet tocar l’escala de ReM de 4 maneres diferents. La idea consisteix en agafar l’arc amb nomes polze i cadascun dels dits i depenent del dit que fem servir, fer servir nomès la aprt de l’arc que treballa bé amb aquell dit. Així la part superior de l’arc va bé amb el dit índex de la mà dreta mentre que la part de baix de l’arc necessito sobretot del dit petit per a aconseguir un bon so. Aquest exercici va molt bé per entendre el paper de cada dit de la mà que agafa l’arc. Desprès quan toco amb tots els dits, depenent del tros de l’arc en el que estic, pressiono més un o altre dit. És molt bon exercici, llàstima que quan toco un estudi o una peça se m’en va la bola i ja no hi penso i acabo fent-ho com sempre, a bollo. Amb el temps, m’ha dit la profe, que em semblarà natural el moviment. El mateix em passa amb el canell i amb la rigidesa de la mà dreta que fa que en alguns punts no soni del tot bé. Estamos en ello!!!! He tocat una part del Kayser #5, un estudi que m’encanta perque la trobo del tot rodó! Ara, el tio té tel.la eh? Amb mil alteracions per allà al mig🙂

Published in: on Juliol 7, 2008 at 12:25 pm  Feu un comentari  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/07/07/classe-21-despres-de-la-tempesta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

