Concert d’estiu!

Buff, desprès dels nervis infinits passats ahir puc afirmar que hem superat el concert d’estiu. La velada de gairebé 3 hores va esta repleta de música com era d’esperar😀 Vam omplir l’auditori Pepita Sellés i la veritat és que va ser molt gratificant! Respecte a la meva actuació, vaig tocar una petita peça barroca anomenada Loure del sr. Papean i els nervis em van traicionar i això, com sempre, es va traduïr en un arc saltimbankis que va deslluïr la meva fugaç intervenció. Però bé, a molts de nosaltres ens va passar alguna cosa i està clar que el factor públic afecta molt, sobretot si és dels primers cops que toques en públic amb un isntrument que no domines. Desprès també vam veure músics que ho tenen superat i que van fer unes actuacions genials! Una experiència molt positiva! tinc més ganes que mai de seguir amb això del violí! El veure gent que feia coses que jo havia fet, gent que feia coses semblant a les meves i gent que feia coses molt més avançades em va fer veure que és un camí ple de nous reptes que s’han d’anar superant poc a poc, sense pressa però sense pausa!

Gràcies Sussana, Trini, Jordi i demès profes de l’escola per ensenyar-nos de la manera que ho feu, entregats i sense ‘tivadeses’, mètodes estàndar ni demès prejudicis que us fan ser especials i diferents de moltes de les acadèmies (no m’agrada el nom) que hi ha actualment!

A petició de l’espectadora, poso el video. Ja ho diuen que alguns no tenim vergonya😀

PD: El video és gravat amb un movil i com es pot entendre, el micro no està preparat per grabar violí i això fa que totes les noets sonin desafinades. No és cap excusa😛 D’aqui uns anys em farà gràcia veure aquest vídeo altre cop🙂

Published in: on Juliol 1, 2008 at 10:23 am  Comments (8)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/07/01/concert-destiu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentarisDeixa un comentari

  1. i el vídeo??? que sabem que hi ha vídeooooo!

  2. Molt bé arquer! Ens vas deixar a tots molt sorpresos de la teva actuació! Volem sentir més cançons teves!!🙂

  3. Juas! Doncs en el vídeo dónes el pego… A veure si al proper concert hi vaig!😉

  4. Tinc un suggeriment: per què no et graves a casa tocant, sense la pressió del públic, i penges els teus videos al blog? Podries fer-te un portafolis d’arquer per anar veient la teva progressió!

  5. Hola Arquer! El suggeriment de Friss em sembla molt bó!
    Si vols, a la propera classe podem gravar altre cop la Loure, sense pressió!
    Ho vas fer molt bé i tots els profes hem dit vàries vegades que tots els adults que vàreu participar vàreu ser molt valents! I és admirable!
    Amb la pressió del públic, la cosa canvia molt! i vas aguantar el tipus mooooolt bé!
    Ara que ja hem començat a treballar sobre el saltimbankis, segur que a la propera et posaras menys nerviós, tot i que segueixo pensant, que els nervis es curen, tocant en públic quantes més vegades millor. De totes maneres, també hi ha el factor seguretat. Portes molt poc temps amb aques “ente” enganxat al cos, i clar, encara t’estàs familiaritzant amb ell. Per tant, és una barreja de les dues coses. Seguretat, i tocar, tocar, tocar en públic.
    Bé, a totes les espectadores silencioses, us agraeixo molt que hagueu vingut! em fa gràcia perqué no tinc ni idea de qui sou, no sé tant sols si us conec o no!
    Sort que totes éreu silencioses! per al proper concert, haurem d’aleccionar a alguns que no van parar de xerrar durant tot el concert! Us hi vau fixar? A mi ja no em queda respiració de tant fer: schhhhhhh, schhhhh, schhhhh semblaven exercicis pre part.
    Però l’educació musical no és només per quí ve a l’escola si no tb per a les persones que envolten als qui venen a l’escola, véase pares, mares, germans, avis,….
    Total que el curs que ve, a les audicions mensuals ja intentarem inculcar el respecte per a qui toca. I ja veurem si al concert de nadal la cosa millora i al concert d’estiu, la cosa ja va perfecte. Que per cert, perdoneu totes per la llargada, però no ens ho esperàvem. Clar, cada cop hi ha més gent, … i no ens pensàvem que passaria aixó.
    per tant a partir d’ara, els petits per una banda, i els mitjans i adults per l’altra.
    I no m’enrotllo més que quan començo a parlar, escriure, no paro.
    Gràcies a tots i Arquer: MOLTES FELICITATS!!!!

  6. Ei, no he pogut escoltar l’actuació gaire bé, perque s’atura i no sé perque i surten unes boles blanques que giran. De tota manera em sembla que no està gens malament el que endevino que toques. Et felicito. Jo també espero més actuacions des d’aquí

  7. Gràcies a totes/s!! Respecte a lo de la gent que parlava al cocnert, sí, ho recordo, era bastant lleig i frustrant però és que d’on no n’hi ha no en pot rajar. Molta gent espera a que toqui el seu fill i desprès ja que els bombin a tots. Hauriem de posar multes😀 I així amb el que recolectem, l’escola podria comprar equipament d’estudi de so per grabar els nostres singles JAJAJAJA

  8. impreisonant! i nomes portaves uns mesos tocant el violi… crec q seràs un gran violinista!


Deixa un comentari

