Classe #20: Assajant pel concert i més Kaysers

Queden pocs dies pel concert d’estiu. Jo tampoc hi he de fer gaire ja que nomès toco durant 2 minuts però poden ser 2 minuts infinits si no vaig amb una mica de seguretat! Avui hem fet la peça 500 cops, molts d’ells solet i molts altres amb piano acompanyant-me. Crec que sona bastant potable. Hem intentat relaxar la ma dreta perque el so sigui menys brusc al canviar de nota però a 2 dies del concert i veient que no em sentia còmode ho hem deixat correr. O sigui que tocaré encarcarat. jajajaja. Dilema: toco amb o sense partitura? Si toco sense queda poc seriós però si toco amb partitura tinc por de concentrr-me massa amb unes notes que ja em sé i de sobte quedar-me bloquejat. Crec que tocaré sense partitures! Sort que tinc a la Trini i això assegura un 50% de l’actuació😀

La profe m’ha donat un Kayser més, el #3 i aquest cop crec que s’ha flipat. Però ella és així, em posa coses que un dia dic que són impossible i que desprès, no sé com, ja les veig normals.

Published in: on Juny 26, 2008 at 7:30 am  Feu un comentari  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/06/26/classe-20-assajant-pel-concert-i-mes-kaysers/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

