La vida és com una pel.lícula…

Ahir va abandonar aquest món la meva àvia. Va ser plàcidament i és d’agraïr. Era una gran amant del cinema, la música, els llibres i el teatre. Ella va ser una de les persones que m’ha transmés més en aquests aspectes. Sempre parlàvem de la cartellera, d’òpera i demès al sofà quan venia diumenges a dinar. M’agradaria dedicar-li aquesta cançó, banda sonora de Cinema Paradiso. Fins sempre!

Published in: on Juny 5, 2008 at 11:57 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/06/05/la-vida-es-com-una-pellicula/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentarisDeixa un comentari

  1. Em sap molt greu. Aquesta setmana he llegit dos comentaris en aquest sentit en blogs amics. Amb aquest video em sembla que has fet un bon homenatge.

  2. He clicat play per unir-me a tu en la dedicatòria. M’adono que ara, quan ja no hi és, hauria desitjat compartir més estones amb ella, conèixer-la.
    Per això, estimada àvia, anotaré a la meva llista de coses que fan créixer l’esperit: “Gaudir sempre els petits moments compartits, per petits que siguin, i guardar-ne l’escència”.


Deixa un comentari

