Audició #1: Tota una experiència

Ahir vaig assistir i participar a una de les Audicions que l’acadèmia celebra gairebé de manera mensual al local. La diferència d’aquesta va ser per mi el fet de no nomès assistir-hi com a oïent sino també com a intèrpret. A les 20:00 va començar tot. Primer van tocar dues noies el piano i no sé com ja em tocava a mi. La meva actuació, la tercera, va ser un pèl estrambòtica ja que l’arc em va començar a fastiguejar, i botava de mala manera sobre les cordes. Nomès em faltava això!! Però bé, vaig fer les tres peces i em vaig sentir satisfet, no per la qualitat de la interpretació sino per haver-me atrevit a fer-ho nomès portant 4 mesos. Desprès hi va haver una cantant, una guitarrista novell com jo, una altra cantant, una pianista, una violinista, un duet de veu i piano i una interpretació genial d’un pianista. Crec que tothom ho va fer molt bé. L’experiència va ser genial i llàstima de no tenir més lloc perque va ser un èxit de convocatòria. Ja tinc ganes de fer el concert d’estiu!

PD: No he posat els noms dels altres intèrprets per temes de privadesa🙂

Published in: on Mai 31, 2008 at 3:21 pm  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/05/31/audicio-1-tota-una-experiencia/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentDeixa un comentari

  1. Felicitats!!!!!


Deixa un comentari

