Intensiu

Ahir a la tarda vaig fer un intensiu de violí. Bé, lo d’intensiu no ho serà per a músics professionals ja que ells deuen practicar molt més i cada dia però bé, per mi va ser intensiu. Els divendres nomès treballo al matí i això vol dir que tinc tota la tarda lliure. Durant la setmana hi ha dies que no puc practicar gens doncs tinc o bé pràctiques de la UOC o altres compromisos.

Doncs bé, la sensació de tocar durant 4 hores (amb pauses, és clar) va ser molt gratificant! No em vaig cansar gens i vaig poder concentrar-me en el que més em costa de cada peça/estudi/tècnica que faig.

Ja tenia bastant après l’estudi de Kayser #1, les cançons russes, etc i ara és com tornar-ho a estudiar doncs he de fer cas de les dinàmiques i els 4rts dits quan la partitura així ho indica. Això del 4rt dit se m’ha fet bastant difícil sobretot a l’hora de treure un so net ja que el dit petit no acaba de trepitjar fermament la corda. Per el contrari, l’afinació crec que ha millorat doncs el 4rt dit m’ajuda a canviar de corda amb un punt de referència.

L’estudi #26 a la tercera posició del sr. Sitt és completament nou per mi i de moment nomès he d’estudiar-me els primers 19 compassos. Sí, és tope poc però ja m’ha costat prou tocar aquestes 114 notes😀

Published in: on Abril 19, 2008 at 9:28 am  Feu un comentari  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/04/19/intensiu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

