Classe #11: des de Baklanowa a Krotkiewsky via Kayser

Bé, ja fa dos mesos i mig que vaig començar amb tot això del violí tot i que em dona la sensació de que duc molt més. Avui la classe ha anat molt bé. Hem fet una mica de tot. Primer hem fet els exercicis de canvi de 1era a 3era posició del Krotkiewsky i llàstima perque no havia llegit bé la partitura i no els feia correctament però beno, pel pròxim dia ja ho solucionarem!
Desprès, hem fet l’estudi #1 de Kayser amb diferents velocitats per anar corregint diferents problemes que em van sorgint. Hem vist que tinc problemes per fer passatges descendents. O sigui que si per exemple sóc a la primera corda, el MI, i haig de fer SOL, FA#, MI, doncs quan col.loco el dit del SOL, bé però desprès al treure’l i posar el primer dit del FA#, trec el dit d’una manera ‘pecul.liar’ que fa que soni lleig.
També hem provat de treure un so més constant a totes les cordes.  Quan intento anar una mica més ràpid, no moc suficientment el canell i això ocasiona que l’arc s’em torçi i soni lleig també.
Desprès he tocat el Largo affettuoso de Corelli i la Mazurka de Baklanowa que feia molt que no tocava. Han sonat millor que en el passat però encara s’han de polir molt! No puc pretendre avançar amb peçes més complicades si amb aquestes encara no estic segur i confiat. Les havia deixat una mica de banda perque tenia el Kayser i els Krotkiewsky però ara tinc ganes de fer-les Bé, Bé.
Ah! i tinc més material per afegir al FOC! Tot un seguit d’escales d’un llibre Rus que no sé ni escriure…… i alguna peça senzilla que utilitza aquests escales.

Seguirem infomant…..

Published in: on Abril 7, 2008 at 9:39 pm  Feu un comentari  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/04/07/classe-11-des-de-baklanowa-a-krotkiewsky-via-kayser/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

