Travessies harmòniques

muntanyanotes.jpgA vegades fem moltes coses arrossegats per un corrent, alguns diuen la societat, altres la vida, altres la necessitat de sentir-se part d’un grup, i perdem la perspectiva i quan ens pregunten: Perquè fas això? No sabem ben bé què dir. M’agradaria saber què impulsa a una persona a voler tocar un instrument. Potser de petit el van dur a classes de manera obligada i mira, de gran va descobrir que allò era el que el motivava. Potser toca per evadir-se d’altres tasques rutinàries, o potser toca per poder formar part d’un grup i així compartir estones d’assaig / concerts i ‘fama’. No ho sé i quan em pregunto perquè toco el violí i la guitarra, no sé dir perquè. La resposta naive que em ve al cap és: És que mola molt! Pots crear cançons! T’ho passes molt bé, etc. Però…hi ha alguna cosa més. No sé com explicar-ho però és com tot un món que realment és a l’abast de gairebé tothom i que nomès alguns decideixen descobrir. D’aquests ‘intrèpids’, alguns dediquen unes hores a la setmana a donar una volta pel món. Altres agafen la motxilla de notes, silencis i timbres i decideixen fer travessies més llargues i d’altres viuen continuament en aquest món i ja en dominen l’idioma i nomès parlant com si res, aconsegueixen captivar a d’altres transeunts que atrets per la melodia decideixen visitar-la més a fons en un futur proper.

Jo crec que de moment nomès estic fent petites sortides i preparant-me per a fer llargues travessies que segur que em deparen grans reptes i meravelles. No crec que mai pugui arribar a ser un dels ‘captivadors’ però ja em conformo en poder-los sentir.

Published in: on Març 29, 2008 at 11:21 am  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/03/29/travessies-harmoniques/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentarisDeixa un comentari

  1. Salut company, fa dies que no et comento perque estic una mica mandrosa, però si que et vaig llegint. Està clar que per tu fer
    música s’està converntint en una cosa molt important i que et satisfà moltíssim. En el meu cas, el màxim plaer el trobo en disfrutar de la música que fan els altres. Hi ha tanta i tan bona que no cal que jo destrossi res. No tinc la necessitat d’expressar-me fent música però considero la música un aliment imprescindible per la ment i per l’ànima i com més coneixes més en vols.

  2. Hola plugim! mandrosa? Si hi ha més activitat als teus blogs que al meu🙂 Doncs sí, la música és un aliment imprescindible, totalment d’acord! Ens llegim!😀


Deixa un comentari

