Ja han arribat

Aquest matí he anat a correus a buscar dos paquets i es tractava dels dos llibres que en J C m’havia recomenat:

An equal music – Vikram Seth
Pau Casals – Robert Baldock

Avui començaré amb el primer perquè m’atrau més. Ja us comentaré què tal!

Published in: on Març 29, 2008 at 1:20 pm  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/03/29/ja-han-arribat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentarisDeixa un comentari

  1. Veig que compres moltes coses a ebay, per internet, etc. Potser estaràs molt enfeinat, però et perds el plaer d’entrar a una llibreria ( plaer infinit) triar personalment un estoig, (veure com és abans de comprar) comprar unes cordes directament , xerrar amb els de la tenda, veure novetats… el preu no ho fa tot !!!

  2. Hola anònim! Doncs sí. Compro moltes coses per internet però encara en compro més a les botigues. El que passa és que quan tens una butxaca petita i moltes inquietuds, doncs has de buscar-te la vida. La majoria de les partitures que tinc les he comprat a Audenis per exemple, tot i que hi ha editorials Polaques que no toquen i aleshores m’he de buscar la vida. Pel que fa a llibres, en anglès costa trobar-ne aqui, la veritat i no sóc molt amant de les traduccions ja que vicien l’obra, al meu entendre. La meva dona en pot donar fe de que gairebé cada mes arribo del mercat de Sant Antoni amb una bossa plena de llibres “no Internatitzats”🙂
    Amb altres coses, com ara les cordes de violí, fundes, etc, doncs primer vaig a les tendes, i si veig que la diferència de preu és considerable doncs la veritat, trio l’opció més econòmica. Suposo que quan em senti més segur amb tot això del violí, entraré més a botigues com Casa Parramon per xafardejar i preguntar mil coses però de moment faria el panoli i la veritat és que sóc vergonyós.
    Salut!


Deixa un comentari

