Dilluns hi torneem!

Bé, ara ja fa molts dies que no tinc classe però dilluns hi tornaré!
Aquests dies he practicat cada dia una estoneta però sense excessos doncs he estat 3 o 4 dies amb contractura muscular a l’espatlla i crec que la postura nova del volí hi ha contribuit en gran mesura! Ara ja estic millor però quan toco, descanso cada 20 minuts per no forçar la màquina😀 A més a més d’intentar afinar millor, ara intento fer exercicis de localització de notes. Què vull dir?? Doncs que miro partitures que MAI he vist abans i que per tant no m’he pogut apendre de memòria i sense tenir en compte si són negres, corxees o blanques, simplement localitzo les notes al violí com si fossin negres. Això m’ajuda molt a familiaritzar-me amb el batidor i de pas amb l’afinació i amb l’assimilació de so=nota que encara em costa!
Bé, aviam dilluns què em diu la  Susana  i  quines sorpreses m’esperen…. (noves peçes?, noves tècniques?) aviam aviam!

Published in: on Març 29, 2008 at 10:36 am  Feu un comentari  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/03/29/dilluns-hi-torneem/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

