El meu nou estoig II

Ja el tenim aqui! Havia d’arribar demà però per algun error de DHL ha arribat aquesta tarda i el veí me l’ha recollit🙂
Hi cap de tot! L’he carregat amb les partitures que faig ara, amb la costella, afinador, els dos arcs, buff hi ha espai per tot! I està forrat amb un vellut fosc maquissim! Sóc feliç! Mira que hi ha gent que necessita Playstations, mòbils XCF45600 etc i jo amb un estoig em poso així! jajaja Què hi farem!!!

GEWA Classic Line
Published in: on Març 13, 2008 at 7:38 pm  Comments (3)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/03/13/el-meu-nou-estoig-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentarisDeixa un comentari

  1. Noi, quin goig! No seràs un professional camuflat? Felicitats. Per cert continuo amb el meu bloc tal com estava, el teu comentari juntament amb un altre va fer que m’ho repensès. El violinista de la foto de l’altre post no s’assembla al Kevin Space?

  2. Ostres arquer! ara feia uns dies que no mirava el teu blog!
    Molt maco l’estoig! la veritat és que has fet molt bé!
    Ens veiem aviat! ja tinc ganes d’escoltar-te! Pel que sé, vas com una bala! i ho sé de molt bona tinta, jeje

  3. Eis! Gràcies a totes dues! La veritat és que necessitava una mica de feedback al blog i m’ha anat molt bé llegir-vos i m’heu donat ànims perque avui tornava de classe fet un nyap! Desprès quan estigui més recuperat ja escriuré el ‘resum’ de la classe de fa 2 hores!
    Sussana, quan tornaràs!!?? I respecte a lo d’una bala…..crec que rebem versions diferents😀 JAJAJA
    Plugim, molt ben fet lo del blog!! Ueeee! I per cert, el del cd sembla el Kevin spacey si, pero a la foto de dins, sembla El bill Murray! Realment podriem dir que Jordi Cervelló és ‘Polifacètic’😛 jajajaj
    Ens llegim!

    PD: Sussana, ja trigues a fer-te un blog😉


Deixa un comentari

