Classe #8: Relaxat

Buff, avui ha estat una classe completa. El meu professor ha tornat a ser el sr. C. Aquest cop hi anava molt més relaxat i s’hi ha afegit que aquesta setmana ja faig horari normal a la feina o sigui que res d’hores extres i això es nota per dues bandes. Per una, que vaig molt menys cansat i per l’altra que he pogut practicar una horeta ben bé cada dia. Portava la lliçó bastant apresa.
Repassem:
– Exercicis d’agafar bé l’arc. De col.locar-lo sobre les cordes simplement per presentar-lo (arc, cordes, cordes, arc ).
– Respiració tranquil.la durant l’execució de tots els exercicis.
– Lligadures sobre la corda LA (LA^SI, LA^SI, SI^DO, SI^DO, DO^RE, DO^RE, RE^MI, RE^MI) i cap avall!
Aquestes lligadures estaven pensades per ser 4 per arc però desprès ho hem complicat a 8 per arc i sortia bastant decent😀
– L’escala de RE Major a dos arcades grans per nota amunt i avall
Sembla una tonteria perque amb les partitures que faig, hi ha coses que ‘semblen’ més difícils que l’escala, però la veritat és que desprès de fer-les, toco més segur i a més naturalitat.

Desprès he tocat el ‘Largo affettuoso’ de A. Corelli i deunido quina peça! La veritat és que em queda molt per dominar-la però almenys la puc fer desde principi a final. Hem fet molt d’ènfasi en passatges complicats on hi intervé el 4 ditet, i en afinacions a la corda de MI ja que per allà hi surt cada alteració que me vuelve locooo. M’ha explicat que he de fer les partitures per grupets de compassos fins que els domini. De fet, això és el que feia sempre amb la guitarra però intento no contaminar-me amb la guitarra perque la guitarra la vaig apendre de forma autodidacta i no tinc credibilitat.😀

Desprès he tocat la Mazurka i altre cop hem fet èmfasi en l’afinació d’algunes notes sobre la corda LA.

PD: Divendres arriba per DHL el meu nou estoig😉

PD2: Com que hi ha Solstici de Primavera (Setmana Santa) pel mig i jo acostumo a tenir classe els dilluns i clar era un adevacle perque es donava el cas d’estar 21 dies sense classe (i sense entrada al blog :P) m’han dit (i ho agraeixo molt) de traslladar la classe de dilluns que ve a aquest dissabte😀

Published in: on Març 11, 2008 at 8:29 pm  Comments (1)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/03/11/classe-8-relaxat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentDeixa un comentari

  1. ets un privilegiat !!! tens de mestres els millors de Barcelona..què dic, catalunya… o Espanya !!!


Deixa un comentari

