Videoteca: Març

Dança Hungaresa #5 de Brahms. Com canvia depenent de l’intèrpret eh? Disfruteu-ho com jo ho he fet!

1) Yehudi Menuhin

2) Maxim Vengerov

3) Gabrielle Chou (6 anys la tiaaa)

Published in: on Març 6, 2008 at 3:24 pm  Comments (5)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/03/06/videoteca-marc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentarisDeixa un comentari

  1. Senzillament deliciós

  2. Des de la meva afició, però gran incultura clàssica, he de dir que el que més ha fet gaudir les meves orelles (earenjoy😉 ) ha estat en Maxim Vengerov… A veure quan fas un concert…😉

  3. Estic d’acord amb en Brufus. Tot i que Yehudi Menuhin és un virtuós del violí, he tingut la sensació d’estar a punt de caure en un precipici mentre l’escoltava…

    Con-ce-ert! con-ce-ert

  4. Jaajajaja concert? no us ho recomano pas! Bé, si hi ha addictes a escoltar una i una altra vegada la mateixa peça, amb interrupcions, desafinaments, etc… Sóc el vostre home JAJAJA😀 Per un preu mòdic segur que podeu demanar als meus veïns que grabin una maketa pirata pel pati de llums😀
    Respecte als videos, aviam, he de dir que no he trobat moltes més versions de la peça. La de Menuhin em sembla extremadament ràpida i com atabalada. La de Vengerov sembla molt més passional però la qualitat del so de l’enregistrament no ajuda en cap dels dos casos.

  5. Hola arquer, m’agrada molt el teu blog, està molt bé aixó de veure com progressa des del començament un estudiant de violí. Segueix amb la crònica !!! ànims i endavant !!


Deixa un comentari

