El meu nou estoig

Bé, desprès de remenar molt i molt per Internet i per botigues de Barcelona, m’he decidit i he comprat un nou estoig pel violí!

I ara direu: És fooll! Perquè?? Doncs molt senzill: El que tenia era de nyiguinyogui, no m’hi cabien les partitures, ni la costella ni res de res! Homeee algo tant bonic com el meu violí, es mereix que el tractin bé!

Al final m’he comprat un GEWA alemany, i no dic res més: una imatge val més que mil paraules!! L’he comprat a UK i espero que m’arribi a finals de setmana o principis de l’altra!

Published in: on Març 4, 2008 at 7:30 pm  Feu un comentari  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/03/04/el-meu-nou-estoig/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

