Classe #7: El substitut

Ahir em van trucar de l’acadèmia per dir-me que la sussana no podria fer-me classe durant dues setmanes. La primera sensació va ser: Ostres! i ara què? L’altra fundadora de l’acadèmia, la Trini, em va dir que tindria un substitut però que si podria traslladar la classe d’ahir per avui. Jo li vaig comentar que podia esperar-me a la Sussana però la Trini em va dir que tranquil, que el substitut era el pare de la Sussana, en J C. Vaig dir que ok i nomès penjar el telèfon ja em vaig acollonir. Aviam, jo que sempre ho busco tot per internet, que sempre m’informo de mil coses (Sí, sóc un setciències :S) doncs clar, sabia qui era J C i la idea de que un compositor com ell, virtuós del violí, em veiés allà fent el panoli em va deixar per terra. Clar, la Sussana tb és virtuosa però home, em coneix des del principi, i sap el que puc i no puc fer. Passats els moments de pànic, vaig pensar: mira tu, saps el que saps, que nomès portes 6 classes i per això vas allà no??

I sí, sí, avui hi he anat i ha estat ben curiós. He de dir que n’he sortit molt content. Ha estat diferent. El sr. C és un home molt humà, molt alegre i gens estirat. Hem parlat una mica de tot, de perque el violí, de què estava fent amb la Sussana i ha estat com recomençar les classes, amb el minivagatge de les de la sussana clar. No he fet ni Corellis ni res casi, Nomès un petit tros de Reigen. Hem fet infinita èmfasi en:

– Respirar
– Agafar l’arc correctament (ja l’agafava un 80% bé :D)
– Relaxació
– Respirar
– Havia dit respirar ?🙂

Doncs res, hem fet exercicis mooolt simples amb aquestes premises i desprès he tocat la meitat de Reigen. parant cada dos per tres, perque el sr. Cervelló no m’en deixava passar ni una!! O em deixava una lligadura, o feia arc avall quan era arc amunt, o un silenci mal posat. Jajajaja

Pel que sembla la setmana que ve també em farà classe ell fins que la Sussana es pugui reincorporar!

Resumint, que avui no he fet peces extres ni tèniques noves. Simplement he fet un REPLAY de tot el que m’havia dit la Sussana, però amb instruccions d’un altre mestre i com ja sabeu, cada maestrillo tiene su librillo, i jo absorbiré tot el pugui de tots dos.

Published in: on Març 4, 2008 at 8:00 pm  Comments (6)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/03/04/classe-7-el-substitut/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentarisDeixa un comentari

  1. Hola,

    jo si que et llegeixo. i m’ho passo molt bé. Trobo que les teves aventures i desventures són molt divertides i ho expliques molt bé.

  2. Hola,… me’n alegro molt que t’anes molt be la classe!
    M’ho estic passant fantàsticament be llegint el teu blog!
    És molt divertit!
    No paris d’escriure!

  3. Què interessant tot això del violí!!!!
    Visca la música!

  4. Molt ben dit Arquer.

    Cada passada d’arc es un nou so, cada so es una nova vida. La gent com tú dona sentit a la vida.

    Des de fa algun temps estic bastant enganxat al teu bloc, el trobo com molt be han dit altres comentaris super interessant.

    La naturalitat en tractar el tema, el ritme i la sonoritat de les teves paraules, ens fan una mica més humans, i si ens deixem portar per aquestes partitures el món s’esbaix i la carn es torna freda i de gallina.

    Les teves indicacions sobre el violí ens van molt bé a la gent que com jo, no n’enten massa d’aquest món i que timidament i sense fer massa soroll, com aquella nota que queda penjada al final de la partitura, avancem dia a dia en el món de la música amb empenta i il·lusió.

    Gràcies.

  5. Ostres, de sobte tothome s posa a escriure al blog! Fantàstic! Bé, respecte al comentari anterior al meu, molt de catxondeo eh violinista orfe😛 M’ha encantat la teva poesia musical, com es nota que ets músic també (http://www.myspace.com/tercergrau). Ens llegim!

  6. Molt maca la teva nova imatge


Deixa un comentari

