El meu nou arc

Ahir vaig anar a comprar el meu nou arc. Estava rebentat desprès d’una setmana plena hores extres i nomès volia arribar a casa i dormir però les ganes de tenir el nou arc enre les mans podien més que la son. Vaig entrar a Casa Parramon i nomès dir: “Le meva professora, la Suss..” jaem van dir: Ah sí, t’esperavem! Vine cap aquí que hi ha els arquets.Un dels venedors va treure una capsa on hi havia 4 arquets suposadament del mateix model. Va examniar cada un dels arcs amb deteniment i en va descartar dos rapidament. Per a l’elecció del escollit va necessitar l’ajut de l’altre venedor qui de seguida va determinar quin era el més equilibrat. Semblava talment un tros de Harry Potter quan en Harry va a buscar la seva bareta màgica JAJAJA.

Doncs ja el tinc! Sóc 160€ més pobre però un G. Werner més ric🙂

Quan pugui pujaré 4 fotos🙂

Ah! I aquest matí l’he provat i ostres, quina diferència! Ara encara fa més il.lusió practicar a casa!

Published in: on Febrer 16, 2008 at 5:40 pm  Feu un comentari  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/02/16/el-meu-nou-arc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

