Classe #4

Avui hem estat practicant la peça de Reige de Baklanowa. Ha anat prou bé i ens hem esplaiat en intentar treure un so més net i natural. Per fer-ho, la profe em marcava un temps bastant ràpid i això feia que jo no poguès pensar taant i simplementtoquès sense patir pels errors. Ha estat una experiència gratificant, la veritat!
Pel pròxim dia, m’ha donat molta teca, doncs a més a més d’una peça nova de Baklanowa, m’ha donat 4 fulls amb mecanismes de digitació a les 4 cordes i una altra fulla amb exercicis de lligadura, que hem practicat una mica per ensenyar-me com els he de fer. Això em comença a agradar molt perque em recorda als exercicis cromàtics que feia amb la guitarra elèctrica. M’ha dit que he de començar a fer servir el metrònom.

Com ja em va dir el dilluns passat, el meu arc és bastant dolent i això fa que quan toco a casa, res soni igual que quan toco a classe. Ja m’he decidit a comprar l’arc o sigui que aquesta setmana aniré a Casa Parramon a comprar-lo. El model i tot això jo ni idea doncs sóc EL NOVATO, però ja m’el tindran preparat o sigui que no he de patir per fer el ridícul. Ja hi ha ganes!!

Published in: on Febrer 11, 2008 at 4:30 pm  Feu un comentari  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/02/11/classe-4/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

