Classe #3

Ja som a la tercera classe amb més ganes que mai. He tocat les 6 peces que tenia del llibre de partitures que em va deixar la profe. He de perdre la por a tocar sense miraments. M’ho penso massa, vaig massa lent i aleshores algunes notes sonen malament. Costa relaxar-se però quan m’hi poso noto com si es toquès sol el violí😀
Avui hem canviat d’estil. Ara ja començo amb una partitura menys infantil. Això sí, també té molta més complexitat per mi. Ja no nomès faig servir el patró de T-T-S sino que ara apareix un DO# a la corda de RE i un SOL a la corda de MI. Mola, mola!
La peça forma part d’un llibret de Baklanowa, que conté 8 pecés per a violí i piano.
I sí! Hi ha piano. Hem practicat la canço un cop i desprès hem anat al piano i ella tocava el piano mentre jo suava per tocar la peça al violí! Ha anat prou bé! Quina passada tocar amb altres instruments.
Però el que realment ha estat una passada també ha estat canviar el meu arquet de 10€ per un que m’ha deixat la profe de 400€. Quina diferència!!!! Més lleuger, tocava sol allò!!! He preguntat per un arc nou i m’ha recomanat un arc d’uns 175€. M’he de pensar si ho faré o no però ja tinc al cap un clar “SÍ”😀 Seguirem informant….

Published in: on Febrer 4, 2008 at 4:29 pm  Feu un comentari  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/02/04/classe-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

