Classe #2

A l´última classe, la Sussana em va dir que em faria falta un coixinet, perque tenia el coll llarg i era molt més còmode. Ja em va donar el model i tot d’un MACH ONE xinès que la veritat és que dona molt el pego, i nomès per 18€, comparat amb altres de més de 60€.

Coixinet Mach One A la classe d’avui ens hem concentrat en relaxar la mà i en ser conscients en tot moment de quina part de l’arc estem fent passar sobe les cordes doncs el pes no és el mateix i per tant el so tampoc. Hem fet ènfasi en el paper de cada un els 4 dits que aguanten l’arquet.
Però abans de passar a l’acció i davant la meva frustració de com sonava la corda RE, la profe m’ha canviat les cordes per unes d’usades que tenia per allà. Quina diferència tu! Les que tenia eren lo peor, de niquel pur. Aquestes són de les bones i de pas ja m’he apuntat quines havia de comprar en un futur: Dominant o Infeld Blue.

Published in: on gener 28, 2008 at 3:54 pm  Feu un comentari  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/01/28/classe-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

