Ja tinc profe, cordes i sordina!

Sí, avui ha estat dia complert. Primer hem anat pel centre a buscar cordes. Com que volia les més barates, he entrat a Emporium, a la Rambla i he demanat justament això: Les més barates. M’han venut unjoc de 4 cordes Gato Negro per 8€. He preguntat per la sordina però no en tenien i m’han recomanat que em dirigís a Casa Parramon, 4 carrers més avall, que segur que en enien doncs són luthiers.

Hi he anat i quina sensació més indescriptible entrar en aquella botiga situada al primer pis. Era com entrar en un lloc màgic. Tot ple d’instruments preciosos, violins, violes, cellos, etc per tot arreu. M’han ensenyat 500 sordines i jo, el novato de turno, he triat una que em sonava d’haver estat buscant per internet. He comprat la sordina, de goma, i de pas he preguntat si em podien aconsellar un bon professor de violí.

M’han donat el telèfon d’un estudi de música anomenat JC i que preguntés per la Susana, que acceptava alumnes joves, adults i amb pocs coneixements de solfeig. Es veu que a molts llocs són molt elitistes alhora d’acceptar alumnes doncs no volen perdre el temps amb adults que mai arribaran a ser professionals. Una pena.

Al arribar a casa i col.locar la corda LA i provar la sordina, he trucat a l’Estudi JC  i en menys de 10 minuts ja tenia concertada una primera classe pel dilluns que ve! Quina emoció! Ostres, això va de debò!!

Published in: on gener 16, 2008 at 3:35 pm  Feu un comentari  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/01/16/ja-tinc-profe-cordes-i-sordina/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

