En busca de professor i de complements

Bé, ara tinc el violí però em fa falta trobar un professor perque sol no m’en sortiré i agafaré vicis. A mé s amés, intentant afinar la corda LA, m’ha petat i necessito cordes noves. Tinc entès que són bastant cares. De moment aniré a buscar-ne algunes de baratetes.

També necessito una sordina per poder practicar a casa sense matar als pobres veïns perque de moment això no sona gaire bé que diguem.

Published in: on gener 15, 2008 at 3:28 pm  Feu un comentari  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://arquer.wordpress.com/2008/01/15/en-busca-de-professor-i-de-complements/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari

